Nõmme jaama uuendamist alustati 1928 uute platvormide ehitamisega, järgmisel aastal projekteeriti uus jaamahoone ning alustati rekonstrueerimistöödega. Ümberehitusel jäi vanast hoonest alles vaid keskmine osa, mis ühtlase välimuse saamiseks juurde ehitatud osadega vooderdati väljast Nõmme oma materjali, o/ü „Silikat” valmistatud silikaattellistega. Hoone otstesse lisandusid uued osad ning ühte poolde ka kelder. Viimasesse paigaldati Eesti Raudtee etalonkell – nii sõitsid rongid 1930. aastatel „Nõmme aja” järgi. Ümberehituse projekt valmis Raudteevalitsuse projekteerimisbüroos. Ehitust finantseerisid kahasse raudtee- ja postivalitsus, kogumaksumuseks kujunes 33 145 krooni. Uus jaamahoone avati 15. oktoobril 1930, sinna kolisid ka Nõmme postkontor ja telefonikeskjaam.
1930. aasta kevadel said uue jaamahoone ka Hiiu ning Rahumäe, kus esimeses kasutati ooteruumi ja piletikassana rööbastelt maha tõstetud kaubavaguneid ja teisel vana raudteeputkat. Ehituses kasutati uudset materjali – põlevkivituhktelliseid. Sealjuures leiti Rahumäe putka veel nii „kobe“ olevat, et pandi platvormvaguni peale ja sõidutati Kivimäele teenistust jätkama. Kivimäe uus jaamahoone valmis 1937. aasta sügisel.